Minimizați potențialele erori umane ce ar putea surveni și care ar putea produce eventuale inadvertențe între documente.
Eliminarea procesării manuale a fișierelor, precum și a introducerii și reintroducerii manuale a datelor va contribui la eficientizarea întregului proces.
Promptitudine și corectitudine în procesarea documentelor, astfel reducând simțitor procentajul comenzilor anulate.
Informațiile exacte sunt transpuse în optimizarea întregului flux de aprovizionare.
Reducerea timpilor de procesare a comenzilor și a livrărilor, contribuind astfel la optimizarea stocurilor de marfă.
Vizibilitate îmbunătățită în timp real asupra tranzacțiilor. Această vizibilitate permite la rândul său eficientizarea procesului decizional și timpul de răspuns la schimbările prezente într-o piață dinamică.
Colaborați într-un limbaj comun cu partenerul dumneavoastră de afaceri. Aliniați-vă procesele și fluidizați-vă comunicarea.
Alinierea colaborativă a datelor între parteneri:
V.M.I. (Vendor Managed Inventory).
C.R.P. (Continuous Replenishment Process).
B.I. (Business Intelligence)
CPRF (Collaborative Planning Replenishment and Forecasting). responsabilitate față de mediu și sustenabilitate, înlocuind suportul fizic cu alternative electronice.