fbpx

Tecnet EDI: Conformitate fiscală la îndemâna oricui.

Tecnet EDI este o platformă avansată ce facilitează schimbul electronic de date pentru optimizarea lanțului de aprovizionare și proceselor de business, oferind soluții automate și integrate de comunicare între partenerii comerciali.

Stocarea Securizată

Elimină riscurile asociate cu stocarea locală, oferind criptare avansată și protecție a datelor.

Accesibilitate și Export

Asigură disponibilitatea documentelor pe termen lung și facilități de export în situații de control sau litigii.

Siguranță și eficiență

Siguranță și eficiență maximă în transferul documentelor fiscale, cu garantarea conformității și confidențialității în centrele de date acreditate.

Portalul EDI Tecnet

Tecnet EDI poate fi utilizat atât în procesele de vânzare, cât și în cele de achiziție, deschizând noi oportunități pentru implementarea unor tehnici moderne și avansate de supply chain. Printre modulele disponibile dorim să menționăm Vendor Managed Inventory – VMI și Co-Managed Inventory, module ce reduc considerabil timpul de livrare, minimizând, de asemenea, costurile și durata de recuperare a investiției.

PROCESARE MESAJE
Procesare Mesaje - Platforma Tecnet procesează orice tip de mesaj transmis într-un format de tip: EDIFACT în standardul EANCOM , XML, CSV, XLS, etc.

ÎMBOGĂȚIRE MESAJE
Mesajele pot fi îmbogățite în baza unor mapări, a unor baze de date sau cataloage, în eventualitatea în care acestea nu conțin toate informațiile necesare partenerului.
VALIDARE FACTURI
Pentru a putea asigura integrarea corectă în cadrul sistemelor contabile, înaintea transmiterii facturilor, asupra lor pot fi efectuate validări tehnice sau de conținut.
GENERARE FACTURĂ
Pe baza informațiilor electronice transmise și în funcție de specificațiile punctuale ale clientului. ulterior sunt generate formate PDF ale facturii.
GENERARE COMANDĂ
În situația în care transmiterea comenzii nu este posibilă în mod automatizat, aceasta poate fi generată automat din interfața Tecnet.
INTEGRARE MESAJE
Transmiterea mesajelor este posibilă în mod integrat și automatizat direct către sistemele interne de tip SAP, ERP sau alte aplicații personalizate.
AUTOMATIZARE PROCESE
Majoritatea proceselor de comunicație electronică și de transmitere de date pot fi automatizate și personalizate, în funcție de nevoile punctuale ale fiecărui client.
PROCESE B.I.
Asigurăm automatizarea proceselor și interpretarea informațiilor bazată pe colectarea și procesarea informațiilor, în funcție de nevoile tehnice și de business ale fiecărui partener.
CATALOAGE DE PRODUSE
Ne asigurăm de generarea și sincronizarea atât automată, cât și manuală a cataloagelor de produse, pentru o mai bună optimizarea a proceselor de business desfășurate între parteneri.
AI ÎNTREBĂRI DESPRE SERVICIILE TECNET?

FAQs

Navighează prin FAQ pentru a găsi informații rapide și a profita la maximum de soluțiile Tecnet.

Portalul Tecnet EDI este o platformă avansată de schimb electronic de date, destinată optimizării lanțului de aprovizionare și proceselor de business, facilitând comunicarea automată și securizată între partenerii comerciali.

Tecnet EDI poate procesa o varietate largă de formate de mesaje, inclusiv EDIFACT, XML, CSV, și XLS, adaptându-se la diversele nevoi ale partenerilor de afaceri.

Prin automatizarea schimbului de date și eliminarea erorilor manuale, Tecnet EDI reduce costurile operaționale și îmbunătățește eficiența proceselor de business.

Da, Tecnet EDI oferă soluții de integrare flexibile și automatizate cu diverse sisteme interne, cum ar fi SAP și alte aplicații ERP, facilitând un flux de lucru eficient și integrat.

Utilizarea e-Factura prin Tecnet EDI oferă eficiență în procesul de facturare, reduce erorile manuale, accelerează ciclul de facturare și plăți, și asigură conformitatea cu reglementările fiscale.

Tecnet EDI

pentru afacerea ta

Descoperă soluțiile personalizate Tecnet EDI care pot transforma procesele tale de business. Contactează-ne pentru a solicita oferta noastră specială adaptată nevoilor tale unice.
De peste trei decenii, suntem la avangarda modernizării sistemelor de gestiune a lanțurilor de distribuție în România. Încă din 1992, Comtec Net s-a născut cu viziunea de a revoluționa modul în care partenerii de afaceri interacționează, adaptând tehnologii avansate la nevoile specifice ale pieței locale.

Ne dedicăm susținerii inițiativelor curajoase de transformare digitală, oferind servicii de înaltă calitate și suportul unei echipe de profesioniști pasionați. Împreună, construim punți digitale care deschid calea către succes în afaceri.
Copyright ©
2024
Comtec Net. All Rights Reserved.