fbpx

Descoperă asistența excepțională cu Tecnet Helpdesk

Cu o echipă de experți dedicată succesului dumneavoastră, vă garantăm asistență de top, adaptată nevoilor specifice ale companiei.

Stocarea Securizată

Elimină riscurile asociate cu stocarea locală, oferind criptare avansată și protecție a datelor.

Accesibilitate și Export

Asigură disponibilitatea documentelor pe termen lung și facilități de export în situații de control sau litigii.

Siguranță și eficiență

Siguranță și eficiență maximă în transferul documentelor fiscale, cu garantarea conformității și confidențialității în centrele de date acreditate.

Platforma Helpdesk Tecnet

Platforma Helpdesk Tecnet vine în sprijinul dumneavoastră și vă ajută să vizualizați timpul de prelucrare, soluționare și de închidere a solicitărilor dumneavoastră.
De asemenea, aveți posibilitatea de a partaja solicitările și informațiile privind acestea cu colegii dumneavoastră. Mai mult decât atât, platforma facilitează dialogul în timp real cu agenții noștri de suport.

Helpdesk
Standard
Gratuit
Features
  • Istoric Solicitări
  • SLA Solicitări
  • Secțiune Dedicată
  • Workflow Dedicat
Inclus
Helpdesk
Entry
Tarif Personalizat
Features
  • Istoric Solicitări
  • SLA Solicitări
  • Secțiune Dedicată
  • Workflow Dedicat
Solicită ofertă
Helpdesk
Premium
Tarif Personalizat
Features
  • Istoric Solicitări
  • SLA Solicitări
  • Secțiune Dedicată
  • Workflow Dedicat
Solicită ofertă
AI ÎNTREBĂRI DESPRE SERVICIILE TECNET?

FAQs

Adaptabilitatea și securitatea oferită de Tecnet e-Archive ® împreună cu expertiza Comtec Net în domeniul arhivării electronice, poziționează serviciul ca un instrument indispensabil pentru afacerile moderne, asigurând o tranziție armonioasă spre digitalizarea completă a proceselor de afaceri.

Înrolarea în platforma Helpdesk Tecnet poate fi făcută via e-mail, trimițând un mesaj la adresa helpdesk@tecnet.ro. Ulterior, veți primi un e-mail automat în vederea înregistrării.

Da, în cadrul platformei puteți vizualiza toate interacțiunile pe care le-ați avut cu echipa de suport, timpul de soluționare al solicitărilor, precum și feedback-ul oferit pentru fiecare interacțiune.

Absolut niciun cost. Utilizarea platformei nu implică niciun fel de cost pentru tipul standard de suport oferit conform contractului de prestări servicii.

Platforma Helpdesk Tecnet vine în sprijinul dumneavoastră și vă ajută să vizualizați timpul de prelucrare, soluționare și de închidere a solicitărilor dumneavoastră. De asemenea, aveți posibilitatea de a partaja solicitările și informațiile privind acestea cu colegii dumneavoastră. Mai mult decât atât, platforma facilitează dialogul în timp real cu agenții noștri de suport.

Începeți să utilizați platforma
Tecnet Helpdesk

Puteți consulta manualul de utilizare aici:

De peste trei decenii, suntem la avangarda modernizării sistemelor de gestiune a lanțurilor de distribuție în România. Încă din 1992, Comtec Net s-a născut cu viziunea de a revoluționa modul în care partenerii de afaceri interacționează, adaptând tehnologii avansate la nevoile specifice ale pieței locale.

Ne dedicăm susținerii inițiativelor curajoase de transformare digitală, oferind servicii de înaltă calitate și suportul unei echipe de profesioniști pasionați. Împreună, construim punți digitale care deschid calea către succes în afaceri.
Copyright ©
2024
Comtec Net. All Rights Reserved.